به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسدیان، امروز _شنبه، چهاردهم اسفندماه_ در حاشیه بازدید از بازار روزهای شهرداری کرج، هدف از این بازدید را بررسی نحوه خدمترسانی به شهروندان در ایام پایانی سال دانست و اظهار کرد: در بازدیدهای انجام شده و گفتوگو با شهروندان، سطح رضایتمندی از ارائه خدمات و امکانات رفاهی بازارها مورد بررسی قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه در بستر هوشمندسازی بازار روزهای کرج اتفاقی کمنظیر در سطح کشور رخ داده است، گفت: هوشمندسازی بازار روزهای کرج قابلیت رصد مقدار ارائه، فروش و پایش نیازمندی به صورت روزانه، ماهانه و سالانه را در اختیار مدیریت شهری قرار میدهد.
رئیس مرکز پژوهشها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه سطح عمومی خدمات در مدیریت شهری رضایتبخش است، خاطرنشان کرد: با برنامهریزیهای انجام شده مشکلی در بازار روزهای شهرداری کرج در خصوص توزیع میوه شب عید و کالاهای اساسی نخواهیم داشت.
وی رضایتمندی شهروندان را از اولویتهای مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: با اطلاعرسانی مناسب به شهروندان در حوزههای مختلف شاهد ارتقای کیفیت خدمات شهری خواهیم بود.
نظر شما