محور کندوان بازگشایی شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: پس از ۱۲ ساعت تلاش مستمر، ساعت هشت صبح امروز محور کندوان که به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ یدالله جهان‌تاب امروز _دوشنبه دوم اسفندماه_ اظهار کرد: راهداری با همراهی پلیس پس از ۱۲ ساعت تلاش مستمر، ساعت هشت صبح امروز موفق به بازگشایی این محور کندوان شد.

وی با بیان اینکه در محدوده امامزاده هاشم و گدوک در جاده هراز و محور کیاسر بارش خفیف برف گزارش شده است، افزود: سطح جاده‌ها در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای مازندران نیز به علت بارش باران لغزنده است و رانندگان همراه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید از هرگونه شتاب خودداری کنند و علاوه بر حصول اطمینان از سامانه گرمایشی خودرو، تجهیزات زمستانی نیز به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی با توجه به شرایط ناپایدار جوی امروز و فردا، افزود: به منظور رعایت جوانب احتیاط، رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی از توقف در گردنه‌ها و پیچ‌ها خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

به گزارش ایمنا، محورهای کندوان و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت بارش برف سنگین از ساعت ۲۰ شب گذشته مسدود شده بود، صبح امروز دوشنبه اول اسفندماه بازگشایی شده و تردد خودرویی در جریان است. همچنین هواشناسی استان مازندران با پیش‌بینی ورود سامانه جدید بارشی، نسبت به بارش متناوب باران و برف، کاهش دید و کولاک برف به ویژه در محورهای کوهستانی از بامداد یکشنبه تا پایان دوشنبه دوم اسفندماه هشدار داد.

کد خبر 556980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.