جواد آهویی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این میزان هر سال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش مییابد که نشان از موفقیت عملکردی شهرداری در تأمین نیازهای شهروندان دارد.
وی ادامه داد: بازارهای میوه و ترهبار با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان در مناطق کمبرخوردار شهر ایجاد شده است و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.
معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۱۴ بازار میوه و ترهبار، ۳۰ بازار ارزاق و دو بازار تخصصی پروتئین در مناطق شهری مشهد به ارائه خدمت میپردازند.
وی دلیل استقبال شهروندان از بازارهای میوه و ترهبار را عرضه اقلام تولید داخلی با قیمت مناسب به شهروندان عنوان کرد و افزود: در بازارهای شهرداری مشهد ۸۷ قلم کالا در فروشگاهها به قیمت عمدهفروشی و هفت قلم میوه و ترهبار به قیمت میدان بار به خریداران عرضه میشود.
آهویی تصریح کرد: دسترسی راحت و آسان شهروندان به بازارهای میوه و ترهبار و ارزاق، قیمت مناسب، زیر قیمت بودن نسبت به بازارهای دیگر و مرغوب بودن از جمله دلایل استقبال شهروندان از بازارهای شهرداری مشهد است.
نظر شما