محسن محمودی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران اظهار کرد: خطه طلایی ایران به واسطه ظرفیتهای فراوانی که در حوزههای مختلف از جمله گردشگری برخوردار است میتواند به یکی از پایگاههای هدفمند برندسازی گردشگری در کشور تبدیل شود.
وی افزود: با توجه به خصلتهای مهمانپذیری، گردشپذیری و همچنین پروژههای گردشگری تعریف شده در مدیریت شهری زرینشهر با افق توسعه صنعت گردشگری در سه بازه زمانبندی کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت میتوان گردشگری را در خطه طلایی ایران هدفمند کرد.
عضو شورای اسلامی زرینشهر تصریح کرد: در خطه طلایی ایران جامعه آماری بسیار بالایی از چهرههای ماندگار، هنرمندان متعدد فعال در زمینههای مختلف هنری و چهرههای شاخص در عرصه ملی و بینالمللی در زمینههای مختلف وجود دارد که با معرفی آنها میتوان در حوزه گردشگری فرهنگی نیز موفق عمل کرد.
وی ادامه داد: حضور شهرداری زرینشهر در نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران سبب شد علاوه بر معرفی هرچه بیشتر فرهنگ، هنر، ظرفیتها و جاذبههای گردشگری کمتر شناخته شده خطه طلایی ایران دستاوردهای مدیریت شهری زرینشهر در حوزه گردشگری در اختیار مسئولان ارشد کشور و همچنین فعالان عرصه گردشگری قرار گیرد که خوشبختانه مورد استقبال نیز قرار گرفت.
محمودی خاطرنشان کرد: امیدواریم با جذب و حضور سرمایهگذاران در اجرای پروژههای مشارکتی شاهد تقویت ظرفیت گردشگری زرینشهر و رونق اقتصادی شهر و شهروندان باشیم.
نظر شما