رکوردشکنی‌های لبران در سال نو

لبران جیمز در روز کریسمس رکوردهای عجیب و بسیار مهمی که کریم عبدالجبار و کوبی برایانت به جا گذاشته بودند را شکست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ای اس پی ان، لبران جیمز در روز کریسمس از کوبی برایانت، اسطوره لس آنجلس لیکرز به عنوان بهترین گلزن تاریخ NBA گذشت و نام خود را در تاریخ این ورزش پرطرفدار بیش از پیش جاودانه کرد.

سیزدهمین امتیاز جیمز در نیمه اول بازی تیمش در یک پرتاب آزاد با ۳ دقیقه و ۵۲ ثانیه مانده به پایان کوارتر دوم، او را به ۳۹۶ امتیاز در دوران تعطیلات رساند تا به این ترتیب او از ۳۹۵ امتیازی که کوبی برایانت کسب کرده بود، عبور کند. کوین دورانت مهاجم نتز که به دلیل رعایت پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی لیگ از همراهی تیمش در مسابقه روز شنبه محروم بود، یکی از جدی‌ترین گزینه‌هایی است که می‌تواند در جدول رکوردهای گلزنی جایگاه خوبی به دست آورد. او تاکنون ۲۹۹ امتیاز به دست آورده که البته فاصله نسبتاً زیادی با لبران دارد.

جیمز که برای پانزدهمین سال متوالی در کریسمس بازی می‌کرد، روزهای کریسمس امسال خود را با ثبت رکوردهای گوناگون پشت سر گذاشت. او نه تنها توانست به رکورد بیشترین مجموع ۳ امتیازهای زده شده برساند، بلکه در مجموع بردها نیز رکورد قابل توجهی ثبت کرد. او همچنین در مجموع پاس گل‌ها در رتبه دوم قرار گرفت و در مجموع بازی‌های انجام شده نیز رتبه دوم را به خود اختصاص داد. تعداد توپ ربایی‌های لبران در مجموع او را به رتبه سوم از این نظر رساند.

همچنین، جیمز با دومین پرتاب سه امتیازی خود در کوارتر چهارم، از کریم عبدالجبار گذشت و رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک روز مشخص را در تاریخ NBA به نام خود ثبت کرد. عبدالجبار در ۲۶ دسامبر موفق به کسب ۴۱۳ کسب شده بود و حالا لبران جیمز موفق شده تا در روز کریسمس خود را با ۴۲۲ امتیاز به قله تاریخ برساند.

کد خبر 545144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.