ترین‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا+ فیلم

۴ تیم موفق هفته در جمع ترین‌های هفته از نگاه ایمنا نماینده دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم لیگ برتر نیز مانند هفته یازدهم به کام سرخابی‌های تهران تمام شد و در روزی که همه مدعیان متوقف شدند، این دو تیم پیروز شدند تا در صدر جدول از رقبا فاصله بگیرند.

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

نساجی یک- نفت مسجد سلیمان یک

پیکان یک- شهرخودرو یک

تراکتور صفر- ذوب آهن یک

گل گهر ۲- مس رفسنجان ۲

فجرسپاسی صفر- هوادار صفر

سپاهان صفر- پرسپولیس یک

نفت آبادان ۳- آلومینیوم یک

استقلال یک- فولاد صفر

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته‌: گل گهر ۲- مس رفسنجان ۲

در لیگی که بازی‌هایش کمتر پر گل از آب در می‌آید و به ندرت از سوی تیمی کامبک می‌بینیم، دیدار دو تیم مدعی گل گهر و مس رفسنجان هم پر گل بود و هم از سوی تیم میزبان شاهد کامبک بودیم. گل گهر در دیداری که ابتدا با ۲ گل عقب افتاده بود در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا نتیجه‌ای به نفع دیگر مدعیان رقم بخورد.

تیم هفته: صنعت نفت آبادان

اولین شکست آلومینیوم اراک در آبادان و مقابل صنعت نفتِ علیرضا منصوریان رقم خورد. نفت که در طول فصل اصلاً نتایج جالبی نگرفته بود روز گذشته پذیرای آلومینیوم بدون باخت بود و موفق شد با نتیجه‌ای پر گل پیروز شود و یکی از نتایج غافلگیر کننده هفته را رقم بزند.

سرمربی هفته: یحیی گل محمدی (پرسپولیس)

سرمربی پرسپولیس برنده جدال بزرگ هفته بین سپاهان و پرسپولیس بود. تیم او با ارائه یک بازی حساب شده ۳ امتیازی که می‌خواستند را از این بازی مهم کسب کردند و رسماً به جمع مدعیان بازگشتند. موفقیت در بازی‌های بزرگ یکی از فاکتورهای اصلی در قهرمانی یک تیم در پایان فصل است که به نظر پرسپولیس بهتر از سپاهان در آن موفق است.

دروازه‌بان هفته: احمد گوهری (صنعت نفت)

در روزی که اولین شکست تیم خوب آلومینیوم در آبادان رقم خورد، احمد گوهری دروازه‌بان این تیم هرچند یک گل خورد اما با عملکرد خوبش یکی از عوامل برد مهم صنعت نفت بود.

مدافع هفته: آرمان قاسمی (ذوب آهن)

بسته نگه داشتن دروازه و به ثمر رساندن گل ۳ امتیازی در بازی خارج از خانه برای یک مدافع کافی است که به جمع ترین‌های هفته راه یابد. آرمان قاسمی مدافع ذوب آهن در روزی که از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند با ۱۸ بار بازپسگیری توپ، ۷ بار قطع پاس و ۵ نبرد هوایی موفق و کسب نمره ۷.۸۵ از متریکا بهترین بازیکن زمین و البته بهترین مدافع هفته شد.

هافبک هفته: مهدی مهدی‌پور (استقلال)

شلیک زیبا و گل ۳ امتیازی او برابر فولاد تنها دلیل برای انتخاب مهدی‌پور به عنوان هافبک هفته نبود. اینیستای اصفهانی استقلال در روزی که با نمره ۸.۸۰ بهترین بازیکن زمین شد ۲ شوت در چارچوب، ۴ پاس کلیدی و ۱۰ بار باز پسگیری توپ داشت و کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در بازی مقابل تیم دفاعی فولاد بود. در کنار مهدی‌پور البته مجید علیاری، هافبک هجومی مس رفسنجان که برای تیمش ۲ گل زیبا برابر گل گهر زد هم دیگر هافبک برتر هفته بود.

مهاجم هفته: حسن بیت سعید (صنعت نفت)

در هفته‌ای که مهاجمان لیگ کم فروغ بودند، حسن بیت سعید که صرفاً در تیمش مهاجم نوک هم نبود برابر آلومینیوم خوش درخشید و در جریان پیروزی ۳ بر یک تیمش، با ثبت یک گل، یک پاس گل و ۷ بار باز پسگیری توپ با نمره ۸.۶۹ بهترین بازیکن زمین و البته بهترین مهاجم هفته شد.

گل هفته: مهدی مهدی‌پور (استقلال)

بالاتر از دو گل زیبای مجید علیاری به گل گهر، گل استثنایی مهدی مهدی پور به فولاد زیباترین گل هفته بود. گلی ۳ امتیازی که استقلال را در صدر جدول با اختلاف ۳ امتیازی نسبت به تیم دوم نگه داشت.

این گل را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 545049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.