بررسی بودجه سال آینده سازمان آرامستان‌های اهواز در کمیسیون خدمات شهری

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در چهاردهمین جلسه این کمیسیون، بودجه سازمان آرامستان‌ها در سال ۱۴۰۱ و تحول خدمات به منظور افزایش کیفیت خدمات این مجموعه به مردم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد سراج در چهاردهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: جلسه چهاردهم این کمیسیون با سه دستور کار برگزار شد که دستور کار اول مرتبط با تغییر مدل‌های خدمات شهری از باب برون سپاری در سه حوزه رفت و روب، فضای سبز و اجراییات بود و باید کیفیت خدمات را در این سه حوزه ارتقا بخشیم.

وی افزود: حدود پنج هزار کارگر شهرداری در این سه حوزه فعال هستند که پس از اتمام این قراردادها باید نوع قراردادها با نگاه ویژه‌ای که بتوان خدمات بهتری به مردم ارائه داد، مد نظر قرار گیرد، البته به عنوان دستور جلسه اول با همفکری و هم‌اندیشی اعضای کمیسیون و مجموعه شهرداری به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ساماندهی سامانه مرتبط با منابع انسانی که حدود دو هفته از استقرار آن می‌گذرد و با مدیریت مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری در حال تکمیل است، از دیگر مسائلی بود که در جلسه کمیسیون خدمات شهری بررسی شد.

وی با بیان اینکه حدود ۹ هزار نفر پرسنل قراردادی، رسمی و حجمی در شهرداری مشغول به کار هستند که باید با یک ترتیب زمان‌بندی مشخص اطلاعات آن‌ها در سامانه بارگذاری و بر اساس آن عملکرد افراد و کیفیت کار آن‌ها سنجیده شود، اضافه کرد: تا پایان دی‌ماه بخش زیادی از این اقدامات انجام خواهد شد.

سراج خاطر نشان کرد: در جلسه کمیسیون خدمات شهری همچنین بودجه سازمان آرامستان‌ها در سال ۱۴۰۱ و تحول خدمات به منظور افزایش کیفیت خدمات این مجموعه به مردم نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 543143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.