معاونت فرهنگی پیگیر نقش قراردادهای خدمات شهری در بحث آموزش شهروندی باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تبلیغات محیطی دارای سطح بالایی از اثرگذاری است و جهت دستیابی به این مهم پیمانکاران در قراردادهای خدمات شهری موظف هستند درصدی را به مبحث آموزش شهروندی اختصاص دهند که مقرر شد این موضوع توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری پیگیری شود

به گزارش ایمنا و به نقل روابط عمومی شواری اسلامی شهر اهواز، حجت اله زارع زاده امروز _یکشنبه ۲۸ آذرماه_ در نوزدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، امور ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص نظارت بر محتوای تبلیغاتی بیلبوردها، اظهار کرد: بررسی دقیقی بر تابلوهای تبلیغاتی خصوصاً در اماکن عمومی از جمله جایگاه‌های اختصاصی سوخت صورت گرفت و مقرر شد سازمان زیباسازی نظارت ویژه‌ای بر محتوای تبلیغاتی آنها انجام دهد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده در حوزه تبلیغات محیطی اعم از وسایل نقلیه درون شهری از جمله اتوبوس و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس که می‌توان از این طریق بحث آموزش شهروندی، فرهنگ عمومی و مناسبتی را تبلیغ و گسترش داد، یکی از مسائل حائز اهمیت برای کمیسیون فرهنگی شورا است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به مسئله فواصل زمانی تعویض تابلوها، تاکید کرد: بهتر است فاصله تعویض تابلوها جهت تغییر تبلیغ خالی نماند و در این جلسه به این موضوع مهم پرداخته شد تا بتوان از این ظرفیت نیز در جهت آموزش شهروندی بهره مند شد.

وی در خصوص قراردادهای خدمات شهری، گفت: پیمانکاران در قراردادهای خدمات شهری موظف هستند درصدی را به مبحث آموزش شهروندی اختصاص دهند، همچنین مقرر شد این موضوع توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری پیگیری شود.

زارع زاده خاطرنشان کرد: تابلوهای شهدا که ورودی‌های شهر را مزین نموده‌اند باید با فواصل زمانی معین نسبت به تعویض بنرهای آنها اقدام شود و از ظرفیت آنها به صورت چند منظوره به صورت تمثال و مباحث فرهنگی و آموزشی مورد استفاده قرار گیرند.

کد خبر 542833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.