به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدیبخش در جریان بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بینالمللی مهرآباد افزود: بسیاری از مهندسان و متخصصان عمران کشور در جریان حجم کاری و فناوریهای به کار برده شده این پروژه در فرودگاه بینالمللی مهرآباد نیستند که چه کار بزرگی در مهرآباد در حال انجام است.
وی ادامه داد: پیشنهاد میشود طراحی و اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مستندسازی و اطلاعرسانی کامل در این باره انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: نکته مهم در ابتدا شناسایی مشکل باند و سپس قبول مسؤولیت اجرای چنین پروژه مهمی با همه مسائل آن بود که این جسارت نقطه عطف و مهم در اجرای پروژه است که با خرد جمعی و با تدوین برنامه زمانبندی و تلاش شبانهروزی و کار جهادی در حال انجام است.
در ادامه سیاوش امیرمکری، مدیر عامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از تلاش همکاران فرودگاه بینالمللی مهرآباد در همه واحدها و حمایت مسؤولان وزارت راه و شهرسازی از این پروژه به ویژه همکاری ایرلاینها و در رأس آنها سازمان هواپیمایی کشوری که در این مسیر یکی از بازوان مهم اجرایی پروژه بود، قدردانی کرد و گفت: سازمان هواپیمایی از طرحهای اجرایی و کمک به رفع عدم تطابقهای باند ۲۹ راست و تبدیل آن به باند اصلی فرودگاه مهرآباد برای شروع اجرای بهسازی باند ۲۹، حمایت و پشتیبانی کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی افزود: این مهم باعث شد با برنامهریزی دقیق و نظارت خوب و جلسههای مداوم و مستمر کنترل پروژه، بتوان تقریباً مطابق برنامه زمانبندی پیش رفت و در نهایت به بهرهبرداری نهایی طرح برسانیم.
نظر شما