به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، مسعود عارفیان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان و مراجعه کنندگان به حوزههای مختلف شهرداری شاهین شهر همواره یکی از دغدغههای مدیریت شهری بوده که امیدواریم همکاران در شهرداری شاهین شهر با توکل به خداوند متعال، انگیزه، تجربه و تخصص در جهت خدمت رسانی بهتر و رضایتمندی آنان تلاش نمایند.
وی با بیان اینکه کارکنان با ایمان به خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حق تعالی و شهروندان باید نسبت به ارائه خدمات هرچه بیشتر بیش از پیش همت گمارند، خاطرنشان کرد: کارکنان با وقت شناسی، مسئولیت پذیری و با رعایت عدالت و انصاف آماده پذیرش شهروندان در شهرداری و نیز سازمانهای تابعه شهرداری باشند.
شهردار شاهین شهر تصریح کرد: کارکنان، شهروندان را متولیان واقعی شهر قلمداد نموده، از این رو حضور آنان در شهرداری را مغتنم شمرده و تمام تلاش خود را معطوف حفظ شخصیت و جایگاه شهروندان در فرآیند ارتباطات متقابل نمایند.
وی ادامه داد: کارکنان شهرداری باید انجام امور شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن ضروری دانسته و سعی در جلوگیری از اتلاف وقت آنها در حین مراجعه به شهرداری داشته باشند.
نظر شما