ساخت و ساز در اندیکا پر هزینه است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح‌های ملی کمی در اندیکا اجرا شده و ساخت و ساز نیز در این نقطه هزینه‌بر است.

به گزارش ایمنا، خیرالله خادمی اظهار کرد: در خوزستان ۱۵ طرح بزرگ در بخش راه وجود دارد که بر اساس میزان اعتبارات در حال اجرا هستند و دو طرح ریلی اصفهان - اهواز و شلمچه – بصره نیز در برنامه کاری قرار دارد و امید است در آینده اجرای این طرح‌ها آغاز شود.

وی با بیان اینکه محروم‌ترین نقطه در بخش توسعه راه، منطقه اندیکا است، تصریح کرد: طرح‌های ملی کمی در این منطقه اجرا شده و ساخت و ساز نیز در این نقطه هزینه بر است و طرح مسجد سلیمان به بازفت که اندیکا را در برمی‌گیرد در امسال افزایش اعتبار خوبی داشته و دو تونل در گردنه تاراز به مناقصه گذاشته شد و فعالیت از سمت چهار محال بختیاری آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خطرنشان کرد: طرح پاشنه زاگرس درفول- اصفهان در سال ۸۸ تصویب شد که در صورت رونق این جاده، بخش‌های مختلف از جمله اشتغال و گردشگری متحول می‌شود، اما اعتبارات ملی آن کم است و در دو سال گذشته طرحی از الیگودرز به لالی در دستور کار قرار گرفت که مطالعات آن در حال انجام است و کار از سمت الیگودرز به طول ۴۵ کیلومتر آغاز شده و تلاش می‌کنیم با سرعت انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 529020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.