به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، روح الله یزدانی مدیریت تمامی مراحل امور قراردادهای منعقد شده را یکی از محوریترین و حساسترین چالشهای سازمانها دانست و گفت: سامانهی مدیریت قراردادها و امور پیمان، مدیریت تمامی مراحل امور قراردادهای منعقد شده را با استفاده از مجموعهای از امکانات مورد نیاز به منظور ثبت، پیگیری و دریافت گزارشهای مربوط به قراردادهای پیمانکاری، کارفرمایی، مشاورهای و سایر قراردادهای موجود در فرایندهای سازمان به طرز چشمگیری تسهیل و تسریع میکند.
وی شفاف سازی و الکترونیکی کردن گردش کار و کنترل امور قراردادها و ارائه خدمات مناسب به سازمانها، شرکتها، پیمانکاران و مشاوران را از مزایای این سامانه برشمرد و اظهار کرد: تعریف و دسته بندی قراردادها، ثبت الحاقیه و متمم قرارداد، درج تضامین قرارداد با جزئیات، آرشیو الکترونیک اسناد قرارداد، کنترل صورت وضعیت، آزاد سازی بیمه مکسوره، اعلام آلارم قراردادها، ثبت تاریخ اتمام و فسخ قرارداد، آزادسازی مالیات بر ارزش افزوده، ارائه گزارشات آماری، تعیین سقف مبلغ قرارداد و پیش پرداخت از ویژگیهای سامانهی مدیریت قراردادها و امور پیمان است.
رئیس سازمان فاوای شهرداری رشت در ادامه با اشاره به تشکیل ادارهی خزانه داری در شهرداری رشت و نیاز به مدیریت وجوه نقد، تضامین، سپردهها و کلیه واریزها و برداشتهای صورت گرفته، گفت: در همین راستا سامانهی خزانه داری راه اندازی شد تا امکان تعریف بانکها و مشخصات حساب به صورت نامحدود، وجود ارتباط با سیستمهای حسابداری، اعتبارات و قراردادها، امکان تعریف مراکز خزانه داری و صندوق برای کاربران ایجاد شود.
به گزارش ایمنا، نرم افزار خزانه داری ابزاری است که دارای سیستم کاملاً مشخصی از دریافتها و پرداختها بوده و مدیریت بهینه و دقیق داراییهای نقدی و اسناد سازمان را ممکن میسازد.
نظر شما