بی خطر بودن دکل های مخابرات اطلاع رسانی  شود

شهردار رشت با تاکید بر اینکه اعتمادسازی در مورد بی‌خطر بودن نصب دکل‌های ارتباطی تلفن همراه باید جدی‌تر دنبال شود گفت: شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است.

به گزارش ایمنا، واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در صفحه اینستاگرام این شهرداری نوشت:

سید محمد احمدی در جلسه با مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و مدیرکل ارتباطات و فناوری گیلان اظهار کرد: تمام سعی ما این است که با همکاری چندجانبه شهرداری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ نقطه کوری در شهر رشت نداشته باشیم.

وی افزود: انجام چیزی حدود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در سطح استان گیلان رقم قابل دفاعی است و قطعاً می‌تواند تبعات و آثار خوبی را به همراه داشته باشد.

احمدی فعالیت شرکت ایرانسل در گیلان را خوب و قابل قبول دانست و تصریح کرد: نقص‌ها و کمبودهای این شرکت در استان به تدریج رفع شده است. شهرداری رشت آماده گسترش همکاری خود با اداره کل ارتباطات و فناوری و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه بحث اعتمادسازی لازم در مورد بی‌خطر بودن نصب دکل‌های ارتباطی تلفن همراه باید جدی‌تر دنبال شود اضافه کرد: جراید و رسانه ملی همانند سایر موضوعات دیگر نظیر آگاهی بخشی جهت مقابله با ویروس کرونا در این مورد خاص هم می‌توانند نقش‌آفرینی کنند و اطلاع‌رسانی درستی به مردم داشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است خاطرنشان کرد: برای نصب دکل‌های شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهر رشت، شهرداری یکسری مکان‌هایی را در نظر دارد و سعی می‌کنیم مقدمات نصب دکل در سایر مکان‌هایی که مدنظر خود شرکت است را هم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بحث اجرای هوشمندسازی سال‌هاست که از سوی دولت‌های مختلف شنیده می‌شود. در برنامه توسعه هم در این مورد یعنی حذف فرآیندهای سنتی و جایگزینی رویکردهای نوین ارائه خدمات تأکیدات زیادی شده اما نظام اداری کشور سهم زیادی از این موضوع نداشته است.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه شهرداری رشت در چند ماهه اخیر روی بحث اجرای هوشمندسازی تمرکز و اهتمام خوبی داشته است تصریح کرد: اصلاح سیستم اداری، نوید دهنده روزها و خبرهایی خوب برای همگان است و با بکارگیری از آن علاوه بر افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 507441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.