سیدهاشم حسینی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اجرای پروژه ممیزی املاک در فریدونشهر اظهار کرد: اگر فعالیت اجتماعی شهرداری بدون وجود مدیریت سازمان یافته که اهداف و ابزارهای رسیدن به آنها را مشخص میکند صورت گیرد بیفایده است که به استناد ماده ۱۵ قانون نوسازی و عمران شهری شهرداری مکلف است که برنامه پنج ساله خود را تهیه و تدوین کند.
وی افزود: در شهرداری فریدونشهر نیز تهیه و تدوین برنامه پنج ساله یکی از تکالیف مدیریت شهری است، اساس کار آن بر مبنای اطلاعات و دادههایی بوده که از طریق ممیزی املاک سطح شهر به دست میآید.
شهردار فریدونشهر گفت: پس از انجام ممیزی املاک وضع موجود و با توجه به امکانات مالی شهرداری وضع مطلوب طراحی و راههای رسیدن به صورت مدون تهیه شده و پس از طی تشریفات قانونی اجرایی خواهد شد.
حسینی ادامه داد: با گذشت نزدیک ۱۶ سال املاک مختلف شهر فریدونشهر در حال ممیزی است که در این مدت نیز اطلاعات املاک به روز نشده بود و در این راستا شهرداری از بهمن ماه ۱۳۹۶ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال این پروژه را آغاز کرد که در حال انجام است.
نظر شما