به گزارش ایمنا، حمید فرزام در تشریح روند عملکرد و اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران برای آماده کردن فضاهای تبلیغات در انتخابات برای شهر تهران اظهار کرد: سازههای مناسب تبلیغات انتخاباتی تهیه و ساخته شده و در اختیار شهرداریهای مناطق برای نصب قرار گرفته است تا بر اساس نیاز به هر تعداد که نیاز است در سطح شهر نصب شود.
وی افزود: تعدادی از این سازهها به شکل آزمایشی نصب شده اما چون تبلیغات میدانی و محیطی شروع نشده همه این سازهها هنوز پخش نشده اما همگی آنها تا ۲۰ خردادماه سال جاری نصب و عملیاتی خواهند شد. تعداد ۲۳۰۰ سازه آماده شده که با توجه به میزان نیاز و تراکمی که در زمان تبلیغات به وجود میآید، توزیع و نصب میکنیم.
فرزام ادامه داد: در مرحله نخست چیزی کمتر از ۵۰ درصد سازههای آماده شده را جانمایی میکنیم که بزودی نصب میشوند و به صورت تدریجی اگر مورد اقبال ستادهای انتخاباتی قرار بگیرند و تقاضا و تبلیغات بیشتر شود نصب سازهها را تقویت میکنیم و تعداد بیشتری نصب میکنیم.
وی تاکید کرد: با توجه به نیازی که در انتخاباتهای دورههای قبل وجود داشته وضعیت را برآورد کردهایم و خیلی بیشتر از آن ساخته و آماده کردهایم تا در انتخابات پرشور این سازهها را توزیع کنیم؛ لذا در این مسیر برآوردها و کارهای کارشناسی انجام شده است. این سازهها و فضاهای در نظر گرفته شده برای هر چهار انتخاباتی که در تهران برگزار میشود مورد استفاده قرار میگیرد.
معاون سازمان زیباسازی شهر تهران خطاب به ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست کرد که ستادها تا جایی که میتوانند از سازهها برای تبلیغات استفاده کنند و به فضاهای عمومی شهر لطمه و آسیبی با چسباندن تبلیغات وارد نکنند. از همه ستادها تقاضا میکنیم در ایام تبلیغات تا جایی که میشود به فضاهای شهر آسیب کمتری وارد کنند؛ بی تردید هرچقدر بخواهند تعداد این سازها به ویژه در مقابل ستادهای اصلی تقویت و افزایش مییابد؛ لذا امیدواریم با این تدبیر شاهد آلودگی بصری کمتری در سطح شهر تهران باشیم.
منبع: ایسنا
نظر شما