به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالیزاده در اینستاگرام خود نوشت:
"امروز با حضور در استانداری البرز، از ساعت ۱۰ صبح تا یک ظهر پشت خط سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) نشستم و پاسخگوی پیامهای مردمی در خصوص عملکرد شهرداری کرج بودم. با بیش از ۳۶ نفر از شهروندان به طور میانگین ۴ تا ۵ دقیقه صحبت کردم که ۱۹ مورد در همان لحظه حل شد و ۱۷ مورد نیز برای پیگیریهای بیشتر به همکارانم ارجاع داده شد. در این ۳۱ ماه تلاش کردم تا از طریق فضای مجازی، مخصوصاً این صفحه پیامهای شهروندان را دریافت کنم؛ هرچند که مشغلههای فراوان فرصت پاسخ به تکتک پیامها و کامنتها را نداد، اما با اطمینان میگویم که اکثر پیامها را میخوانم و پیگیریها را در جلسات و بازدیدها انجام میدهم.همواره همت ما بر این بوده تا ارتباط و تعامل دوسویه با شهروندان را گسترش دهیم، چرا که اعتقاد داریم شهر با شهروند معنا مییابد. "
نظر شما