به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر محمود غفاری در اینستاگرام خود نوشت:
"بازدید از پروژه جادهای پاتاوه به دهدشت:
در بین همه چند صد طرح وزارت راه و شهرسازی پنج طرح طلایی انتخاب شده و با همکاری ویژهای که صورت گرفت سال گذشته جاده پاتاوه به دهدشت جزو خاصترین پنج پروژه قرار گرفت. سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۲۷۰ میلیارد تومان یعنی تقریباً ۳۰۰ درصد افزایش بودجه آن هم عمدتاً نقدی در این پروژه صورت گرفته است. علاوه بر بازدیدهای میدانی هر دو هفته یکبار در ستاد پایش و گزارش به وزیر محترم راه و شهرسازی ارائه میشود. با توجه به همه حمایتهایی که شد آن چیزی نبود که انتظار داشتیم و نسبت به برنامه زمانبندی کار عقب هست. دلیل تأخیر در روند کار در جلسه فنی بررسی خواهد شد البته قولی که در دولت داده شده باید محقق شود و به ثمر برسد. گلوگاهها جدی این پروژه در نوع خود نادر بوده و به خاطر ژئومکانیک خاص منطقه تونلها با شرایط دشوار احداث میشود. طبق آخرین قول پیمانکار قرار بر افتتاح تا پایان خرداد بود ولی فکر میکنم مجبور شویم یک ماه دیگر تمدید شود. امروز اتمام حجت میکنیم که پروژه باید به صورت پروژهای که قرار است افتتاح شود فعال باشد فعالیت به نسبت پروژه عادی خیلی خوب است اما به نسبت پروژهای که میخواهد افتتاح شود و زیر بار برود نیازمند گستره فعالیت بیشتری است. ما مقید به رعایت بحث ایمنی هستیم و با گذر نا ایمن افتتاح نخواهیم کرد. سال گذشته مصالح تا ۳۰۰ درصد افزایش قیمت داشت و محاسبات فنی را به هم ریخت در برخی مواقع اینجا با کمبود جدی مصالح مواجه شد. "
نظر شما