بیانیه انجمن بلاکچین در مورد بازداشت سینا استوی

بعد از انتشار خبر دستگیری سینا استوی، مدیرعامل کریپتولند، انجمن بلاکچین ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و انجمن فین تک بیانیه‌ای رسمی منتشر کردند.

به گزارش ایمنا، بعد از انتشار خبر دستگیری اعضا توکن غیر قانونی و بدون پشتوانه BRG، انجمن بلاکچین ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن فین تک بیانیه‌ای رسمی منتشر کردند.

در این بیانیه اعلام شده که مدیر این مجموعه بر خلاف آنچه ادعا شده، عضو هیچ یک از تشکل‌های صنفی و علمی نبوده و انجمن بلاکچین ایران بارها نسبت به این موضوع هشدار داده است.

‌منبع: گرداببیانیه انجمن بلاکچین در مورد بازداشت اعضاء توکن BRG

کد خبر 494330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • شوقی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    7 2
    باور کردنی نیست بخش خصوصی چطور حسادت عمیق و مخربی نسبت به هم داشته باشد دلیل عدم رشد ای تی وجود انحصار چنین افردی تحت عنوان انجمن هستند این افراد قبلا مسولین وزارتی بودن که ای تی را نابود کردند
  • رند IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 2
    شما خيلي بي جا مي كنيد بيانيه مي دي حالا!! كي تا به حال اعلام كردي؟؟؟ اين بزرگترين صرافي رمز ارز بوده!!! چرا فرا فكني مي كنيد!! پول مردم اونجا گير كرده!! صدها هزار نفر مال باخته شدن!! ريس مجلس بدون هماهنگي با دولت خودش حكم به بستن صرافي ها و در گاههاي بانكي داده!!!! مگه مملكت دولت نداره!!؟؟قانون نداره..مردم بدبخت چي كار كنند !!!؟؟؟
  • نیما IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    7 2
    خیلی مسخره هست / یعنی فقط عضو انجمن شما نبوده میشه غیرقانونی و نامعتبر؟! این انجمن شما چه کمکی به حوزه بلاکچین دنیا یا حتی کشور کرده که الان مدعی هست؟! طرف حداقل عرضه داشته و داشت فعالیت میکرد
  • محمد رضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 2
    پولهای ما بلوکه شده الان صرافی هست هر کی بلوکه کرده پول مردم را خودش بده
  • نیما IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 1
    این بیانیه کاملا فرافکنی هست . در اساسنامه این انجمن موضوع فعالیت آموزش بلاکچین هست و یک موسسه تاسیس شده با فعالیت های اگاهی رسانی بوده و فعالیتی محدود داشته و این که قبلا در مورد این شخص بیانیه دادند بنده هیچ کجا ندیدم . گرچه من عضو این صرافی نبودم ولی مسلما بسیاری از هموطنان الان دچار ضرر و زیان خواهند بود اگر رمز ارز هاشان در کیف پول الکترونیکی شان نباشد و باید برای این اتفاق فکر مهمی کرد که در این شرایط بد اقتصادی این ضرر به ضررهای بازار سرمایه و خودرو و ارز و طلا اضافه نشود .