پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲ تیر ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات روز گذشته بازار آزاد بیش از ۲۰ هزار تومان افزایش ارزش را تجربه کرد و بر این اساس نرخ هر گرم از این شاخص اقتصادی به بیش از یک میلیون و ۲۰ هزار تومان در بازار آزاد معاملات سکه، طلا و جواهرات رسید.

وی افزود: تحولات سیاسی روزهای گذشته تأثیر محسوسی در قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد ایران گذاشته و انتشار اخبار مثبت از مذاکرات وین می‌تواند بازار را مجدداً کاهشی کند.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: علت اصلی افزایش نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد ایران، بالا رفتن ارزش اونس جهانی طلا و نرخ فروش هر دلار آمریکا بوده و با توجه به تداوم جریان افزایشی در هردو بازار تأثیر گذار بر بازار سکه، طلا و جواهرات باید منتظر افزایش بیشتر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز بازار باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 488536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.