به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"اجرای ویدئومپینگ میدان امیرچقماق در ایام نوروز با هدف نشاط اجتماعی شهروندان گرامی شهر یزد در این روزهای سخت با مبلغ تقریبی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان انجام گرفته که نسبت به مبلغ پرداخت شده در سایر شهرها کمتر نیز بوده است و چنانچه در تصاویر مصوبه شورا ملاحظه میفرمایید شهرداری لایحهای برای خرید چهل پهباد به مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان به شورا ارائه نموده که هیچ ربطی به ویدئومپینگ میدان امیرچقماق نداشته که کل مصوبه و موافقین و مخالفینش را میتوانید شفاف در سایت شورا ملاحظه فرمائید.
پهبادها جهت موارد مختلف خریداری شده و سالها قابل استفاده خواهند بود و امکان درآمدزایی برای شهرداری یزد را نیز خواهند داشت. ارتباط این دو موضوع مختلف و جدا از هم یک بی اخلاقی رسانهای است که امیدوارم خود این رسانهها بر اساس قانون مطبوعات و اخلاق رسانهای تکذیبیه آن را نیز منتشر کنند.
توضیح آخر اینکه: میدانم که الان تعدادی فکر میکنند چرا این پول را خرج آسفالت یا فضای سبز یا..... نکردید خدمتشان عرض میکنم که شهر ابعاد مختلف دارد هم جسم و هم روح که برای هردو آن باید هزینه کرد. "
نظر شما