به گزارش ایمنا، فریبا عبدی اظهار کرد: موضوع راهاندازی و استفاده از خزانهداری در شهرداری زاهدان از سالهای گذشته در دستور کار قرار گرفت که این مهم از آغاز سال ۱۳۹۸ و بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور انجام شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور تسریع در ادامه روند اجرای این امر مقوله استقرار خزانهداری الکترونیک در دو فاز مطرح و در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: جهت تکمیل این فرآیند در خرداد سال ۹۹ همزمان با الکترونیکی کردن تمامی دریافتها و پرداختهای نقدی از طریق سیستمهای الکترونیک شهرداری و بانکی دسته چکهای پرداخت نیز حذف شد.
مدیر خزانهداری شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: فاز دوم این برنامه تکمیل فرایندی است که از ابتدای سال ۹۸ آغاز شده و شامل الکترونیکی کردن فرآیند تخصیص وجه و حذف نامه درخواست وجه و ابلاغ وجوه واریزی و پرداخت وجوه از طریق سیستمهای مالی و حذف مغایرت گیریهای دستی بود که با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.
منبع: ایرنا
نظر شما