نیکوکاران روحی تازه به کالبد نیمه جان جامعه تزریق می‌کنند

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه گلپایگان گفت: نیکوکاران داوطلب روحی به کالبد نیمه جان جامعه تزریق می‌کنند و در برابر آلام و دردهای دیگران بی تفاوت نیستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در همایش تجلیل از خیرین داوطلب هلال احمر گلپایگان که در سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله محمدی برگزارشده بود، اظهار داشت: هرگاه حوادث غیر مترقبه‌ در جهان به وقوع بپیوندد، جمعیت هلال احمر پیشتاز ارایه کمک‌های امدادی و عام المنفعه به مردم آسیب دیده است.
وی افزود: این سازمان با تربیت نیروهای پرتوان، دوره دیده و مستعد سعی در کاهش و کمک رسانی به موقع به مردم حادثه دیده دارد.
اسماعیلی تصرح کرد: خیرین و نیکوکاران داوطلب آسایش و آرامش خود را با سایر افراد جامعه تقسیم می‌کنند و این قابل احترام است.
وی بیان داشت: نیکوکاران داوطلب روحی به کالبد نیمه جان جامعه تزریق می‌کنند و در برابر آلام و دردهای دیگران بی تفاوت نیستند و این امر یک ویژگی منحصر به فرد انسانیت است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: اگر همه ما دردمندانه به مسائل جامعه نگاه کنیم و واقع بین باشیم در جامعه هیچ دردمندی باقی نمی‌ماند، در اثر بی تفاوتی و بی دردی ماست که برخی از افراد جامعه با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند.
همچنین حمیدرضا کریمیان رییس هلال احمر گلپایگان در این آیین اظهار داشت: در شش ماه گذشته با کمک خیرین و نیکوکاران گلپایگانی طرح‌هایی مانند فرشتگان رحمت در ایام نوروز، طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان، طرح التیام ویژه کمک به بیماران نیازمند، کمک به قحطی زدگان سومالی و اهدا جهیزیه به چندین خانواده و ده‌ها طرح نیکوکاری دیگر در جمعیت هلال احمر گلپایگان اجرا شده است.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون خیرین و نیکوکاران داوطلب گلپایگانی مبلغ ۳۰۰ میلیون ريال کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کرده‌اند و جمعیت هلال احمر تنها نهادی است که کمک‌های مردمی را به دست نیازمندان می‌رساند و حلقه ارتباطی نیازمندان و نیکوکاران محسوب می‌شود.
به گزارش ایمنا، در همایش خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلپایگان از ۱۱۰ تن از خیرین داوطلب، داوطلبان هلال احمر با لوح سپاس تجلیل شد.
کد خبر 48557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.