شهردار آستارا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان منصوب شد

شهردار بندرآستارا با حکم «حمزه صفر بیگی» دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.

«جواد معیتی» شهردار آستارا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌ها و ابتکار جوانان و باهدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی و عمرانی در کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: این شورا با بهره گیری از جوانان نخبه و انقلابی در استان گیلان به شناسایی موانع و مشکلات در حوزه‌های مختلف خواهد پرداخت.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان یکی از مأموریت‌های مجمع مشورتی نظام بوده و مهمترین مأموریت آن نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب است.

در حکم «جواد معیتی» آمده است:

«نظر به تعهد، تجارت و شایستگی‌های جنابعالی در راستای مأموریت و اهداف نظارت‌های میدانی با استفاده از پتانسیل‌های مردمی که در کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است بدینوسیله شما را به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب می‌کنم. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان مقام معظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بتوانید با استفاده از امکانات مادی و معنوی با همت و تلاش هر چه بیشتر در خدمت به آحاد مردم برای اعتلای ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنید»

کد خبر 482125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.