به گزارش ایمنا، به نقل از سایپا، سلیمانی در این مراسم تکریم مشتریان را از اولویتهای اصلی گروه سایپا برشمرد و گفت: در گروه سایپا احترام ویژه و رضایتمندی مشتریان از وظایف اصلی محسوب میشود و شرایط برای همه مشتریان باید به نحوی باشد که بتوانند به راحتی محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرند.
وی افزود: بر همین اساس زیرساختی برای تحویل مستقیم خودرو به مشتریان ایجاد شده که بسیار مناسب است و با حداقل زمان و با شرایط مناسب خودرو تحویل مشتری میشود.
سلیمانی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت محصولات گروه سایپا گفت: در گذشته بعضی از محصولات سایپا دارای مشکلات کیفی بود و بر همین اساس برای خودروهای جدید فرایندی طراحی و اجرا خواهد شد که محصولات آماده تحویل به مشتریان با حداکثر کیفیت، تولید و به مشتریان تحویل شود و با این شرایط قطعاً تصویر ذهنی مشتریان به محصولات گروه سایپا تغییر خواهد کرد.
نظر شما