بررسی ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که دیدار حساسی را پیش از شهرآورد پایتخت برابر ذوب آهن دارند و آنها کمترین تغییر را نسبت به بازی با نساجی در ترکیب خود خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۵ به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت، سرخپوشان که هفته گذشته بازی سختی را در زمین باتلاقی ورزشگاه وطنی قائمشهر گذراندند این بار برای حفظ روحیه خود قبل از دیدار حساس با استقلال با همه توان به مصاف شاگردان رحمان رضایی خواهند رفت.

لک یا رادوشویچ؟

حامد لک سنگربان مطمئن پرسپولیس این روزها وضعیت مناسبی درون دروازه دارد و برخلاف تصور فوتبال دوستان جای خالی بیرانوند را حسابی پر کرده است چنانچه در دیدار برابر نساجی چندین بار تیمش را از شکست نجات داد، بنابراین می‌توان گفت قطعاً او گلر تیم برابر ذوب‌آهن خواهد بود.

شیری نیمکت‌نشین می‌شود!

محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی و سعید آقایی چهار مدافع قرمزها برابر نساجی هستند، به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی، مهدی شیری را هنوز به دلیل اشتباه عجیبش در بازی با اولسان نیمکت نشین کند و وی برای مدتی جایی در ترکیب قرمزها نخواهد داشت، این در حالی است که سیامک نعمتی همچون بازی با نساجی به دفاع راست آمده و در پست تخصصی خود توپ می‌زند تا خیال کادر فنی در سمت راست خط دفاعی به نوعی راحت شود.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمز پوشان برابر تیم مازندرانی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و احسان پهلوان هستند، پس از جدایی بشار رسن از جمع شاگردان گل محمدی امکان دارد سرخ پوشان در خط میانی و حمله کمی تضعیف شوند و باید دید کادر فنی چه تصمیمی برای معضل گلزنی قرمزها خواهند گرفت، البته این امکان وجود دارد کمال کامیابی نیا جای سرلک در ترکیب قرمزها قرار بگیرد و سرلک برای بازی دربی آماده شود.

عبدی و امیری در خط حمله

وحید امیری و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در بازی امروز خواهند بود، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۴-۴-۲ بازی خواهند کرد و باید دید دو مهره سرخ پوشان در خط حمله قبل از دیدار با رقیب دیرینه یعنی استقلال چه عملکردی خواهند داشت.

گفتنی است آرمان رمضانی، علی شجاعی بازیکنانی هستند که احتمالاً در نیمه دوم به عنوان بازیکنان ذخیره از دقیقه ۷۰ به بعد راهی میدان می‌شوند.

کد خبر 465456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.