احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این دوره از تبلیغات شهروندی که از روز هشتم آذرماه آغاز شده، به موضوع "پلاستیک کمتر" با استفاده از پنج طرح پرداخته شده و بر روی ۳۰۰ تابلوی سطح شهر نقش بسته است.
وی با بیان اینکه تبلیغات شهروندی هر دو هفته یکبار به بیان یکی از موضوعات شهری میپردازد، گفت: طبق نظرسنجیها تأثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان باید بدانند پیامهایی که روی تابلوهای شهروندی قرار میگیرد، منابع علمی و روایی دارند.
وی ادامه داد: پلاستیکها جزء ماندگارترین دستسازهای بشری است که برای سالیان متوالی در طبیعت مانده و در کوتاه مدت قابل تجزیه نیست و کیسههای پلاستیکی که در طبیعت رها میشوند، علاوه بر ایجاد نازیبایی در چهره طبیعت و تخریب آن، با آزاد کردن مواد شیمیایی باعث آلودگی خاک خواهند شد.
نظر شما