به گزارش ایمنا، به نقل از به گزارش پایگاه خبری پلیس، زینب تاباننژاد، اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که میتواند برای کسب اطلاعات از رعایت اصل بیمار محوری در مراکز درمانی مفید باشد، پرسشنامههای رضایت سنجی از بیماران و همراهان است.
رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا افزود: برای اطلاع از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستانهای تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر ارائه پرسشنامههای نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستانها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی (ع) ناجا فراهم شد.
وی افزود: گیرندگان خدمت از بیمارستانها و مراکز درمانی ناجا میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خود را در خصوص کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.
تاباننژاد خاطرنشان کرد: نظرسنجیهای احصاء شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و پس از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی میشوند.
نظر شما