به گزارش ایمنا، ایمان غنیزاده در این باره اظهار کرد: جهت دسترسی شهروندان در تمامی کیوسکهای شارژ و فروش کارت بلیت در مسیر تندرو و پایانهها، ماسک با قیمت مصوب عرضه میشود تا مسافران در هنگام سوار شدن الزاماً از ماسک استفاده کنند.
وی در خصوص لزوم رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوس گفت: از شهروندان خواهشمندیم ضمن نظارت کافی بر عملکرد این شرکت و احترام به سلامتی خود و همشهریان با رعایت پروتکلهای ابلاغی ستاد کرونا، ضمن پرداخت کرایه با استفاده از کارت بلیت شخصی از صندلیهای مشخص شده در داخل اتوبوس استفاده کنند شهروندان به هیچ وجه به صورت مسافر ایستاده سوار اتوبوس نشوند و در صورت نداشتن ظرفیت منتظر اتوبوس بعدی بوده و یا از سایر مدهای حمل و نقل برای انجام سفرهای درون شهری خود استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به اعطای بستههای کمک معیشتی به کارکنانی که در طول مدت بیماری کرونا بیکار شده بودند، افزود: با توجه به تعطیلی ۴۵ روزه خدمات اتوبوسرانی به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، با حمایت شورا و شهرداری و فرمانداری تبریز و کمک خیرین مبلغ پنج میلیون ریال به صورت بلاعوض به کارگران مسیر تندرو اختصاص و در روزهای گذشته به حساب آنها واریز شده است.
وی با اشاره به اولویت هوشمندسازی ناوگان در اتوبوسرانی تبریز نیز گفت: طی سالجاری در خصوص هوشمندسازی و مدیریت سفر (BMS)توجه ویژهای شده است بطوری که ضمن تکمیل نواقص پروژههای قبلی، در صدد طراحی اپلیکیشن موبایلی به منظور مدیریت سفر همشهریان از طریق اطلاع رسانی ایستگاهها، اعلام آنلاین زمان رسیدن اتوبوس به هر ایستگاه و نیز پیشنهاد مدهای دیگر حمل و نقل به شهروند جهت انتخاب و انجام سفرهای درون شهری هستیم که امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم تا پایان سال جاری این امر عملیاتی و در دسترس شهروندان قرار گیرد.
نظر شما