علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به روند خدمت رسانی به مراجعان در شهرداری منطقه ۱۲، اظهار کرد: این منطقه ۱۲ در سال ۹۷ اقدام به راه اندازی میز خدمت در راستای خدمت رسانی به شهروندان کرد و با تلاش کارشناسان و معاونان این منطقه توانست با تسهیل در روند اداری، خدمات قابل توجهی را به شهروندان ارائه دهد و روال کارهای اداری و صدور پروانهها را به کمترین زمان ممکن برساند.
وی ادامه داد: در سال جاری با اجرای طرح شهرسازی الکترونیک در منطقه توانستیم با کاهش حضور شهروندان در منطقه در زمان و وقت آنها صرفه جویی کرده و میزان رضایتمندی را افزایش دهیم.
مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح شهرسازی الکترونیک باعث حضور حداقلی شهروندان در شهرداری منطقه شده است.
وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم تا توزیع خدمات را به طور یکسان در محلات منطقه انجام دهیم و شاهد ایجاد منطقهای پویا برای شهروندان باشیم و عدالت بین همشهریان ۱۱ محله این منطقه رعایت شود.
باقری با اشاره به برنامههای ستاد پیشگیری کرونا در منطقه ۱۲ گفت: این منطقه، در ایام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه در سه نوبت تمامی معابر و مکانهای عمومی سطح منطقه را ضدعفونی و با اطلاع رسانیهای وسیع نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کرده است.
نظر شما