به گزارش ایمنا، نشان تجاری جدید، حالتی تخت و دوبعدی و فاقد نوار سیاهرنگ خواهد داشت. طی سالهای اخیر بسیاری از شرکتهای تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سهبعدی به نمای تخت و دوبعدی تغییر دادهاند؛ این اتفاق، سال گذشته برای فولکسواگن نیز رخ داد.
نشان تجاری بیامو با حذف دایرهی سیاهرنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW در پیرامون خود خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره میانی به رنگهای آبی و سفید، پابرجا خواهند بود.
با این ترفند فضای بین دایره میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف باقی میماند تا رنگ بدنه خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بیامو، حالت کاملا برچسبی و همسطح بدنه نخواهد داشت، بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایهروشن در مقابل تابش نور خواهد بود.
منبع: زومیت
نظر شما