به گزارش ایمنا، جمالالدین عزیزی با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی برای ارتقاء خدمات شهرداری، اظهار کرد: شفافسازی و پاسخگویی در مورد عملکرد از جمله اولویتهای اجرایی این دوره شهرداری یزد است.
شهردار شهر جهانی یزد توسعه شهری را مستلزم مشارکت همه شهروندان در حوزههای مختلف دانست و افزود: عدالت در توزیع خدمات و افزایش کیفیت زندگی از مهمترین اهداف مدیریت شهری در یزد است.
عزیزی راهاندازی نهضت پاسخگویی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد عنوان کرد و گفت: این مهم در راستای گسترش ارتباط شهرداری و مدیران شهری با مردم انجام شده است.
وی حضور فیزیکی مسئولان و دستاندرکاران مدیریت شهری در محلات را یکی از راهکارهای حائز اهمیت برای افزایش اعتماد عمومی و جذب مشارکت اقشار مختلف جامعه دانست و اضافه کرد: در راستای تحقق اهداف اصل شفافیت میز خدمت شهرداری یزد به منظور پاسخگویی جمعی از مدیران حوزه شهری -جمعه ۱۱ مرداد ماه- در مسجد ملااسماعیل (میعادگاه نماز جمعه یزد) دایر شد.
شهردار یزد تصریح کرد: حضور شهردار، معاونان شهرداری، مدیران مناطق و رؤسای سازمانهای شهرداری یزد از جمله مهمترین ویژگی این برنامه مدیریت شهری است.
عزیزی با اشاره به ظرفیتهای انسانی و زیست محیطی و علمی یزد، خاطرنشان کرد: شهرداری از هرگونه طرح و برنامهای که مسیر توسعه بیش از پیش شهر میراث جهانی یزد را هموارتر سازد در حد توان اجرایی و مالی خود حمایت میکند.
وی اظهار امیدواری کرد: شنیدن دغدغههای مردم و شهروندان یکی از رسالتهای مدیریت شهری است که سعی داریم در این دوره مدیریت شهرداری یزد این مهم را در حد توان انجام دهیم.
نظر شما