ستاره ها قبل از شروع فصل پخش شدند

نقل و انتقالات NBA در فصل گذشته بسیار جذاب پیگیری شد و تقریبا ستاره های این لیگ در تیم های مختلف پخش شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوران نقل و انتقالات بازیکنان آزاد در لیگ NBA، مدتی است که آغاز شده است و ستارگان این لیگ به طور تقریبی تیم‌های جدید خود را شناخته‌اند.

در فصل گذشته که با قهرمانی تورنتو رپتورز به پایان رسید، فوق ستاره‌های این لیگ در تیم‌های خاصی متمرکز شده بودند اما این فصل به یک باره همه چیز دگرگون شد و حالا می‌توان گفت که این ستاره‌ها در تمامی تیم‌ها پخش شده‌اند و در ادامه نگاهی به مهم‌ترین انتقال‌های بازیکنان به تیم‌های جدید در NBA خواهیم داشت.

آنتونی دیویس، فوق ستاره نیواورلانز در یک تبادل بازیکن (ترید) به لس آنجلس لیکرز پیوست و در ازای این ترید، لانزو بال، برندن اینگرام، جاش هارت و ۳ انتخاب راند اول درفت به نیواورلانز رفتند. لیکرز همینطور موفق شد سنتر موفق NBA، دمارکوس کازینز را نیز به خدمت بگیرد تا در کنار لبران جیمز تیم خوبی برای فصل آینده داشته باشند.

کوای لنارد، ارزشمندترین بازیکن سری فینال فصل گذشته نیز تیم خود را عوض کرد و پس از حرف و حدیث‌های فراوان به لس آنجلس کلیپرز پیوست. همینطور کلیپرز در یک ترید، توانست پال جرج، فوق ستاره اوکلاهاما سیتی تاندر را نیز به خدمت بگیرد. جیمی باتلر ستاره فصل گذشته فیلادلفیا سونی سیکرز هم در یک ترید راهی میامی هیت شد.

بروکلین نتس، با جذب کایری ایروینگ و کوین دورنت، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فصل نقل و انتقالات لقب گرفت تا فصل بعد دو فوق ستاره را در تیم خود داشته باشند، آن‌ها البته دی آنجلو راسل ستاره فصل گذشته خود را راهی گلدن استیت وریرز کردند.

کمبا واکر، ستاره فصل گذشته شارلوت هورنتز نیز راهی بوستون سلتیکس شد و ستاره فصل گذشته این تیم در پست سنتر، آل هارفورد نیز راهی فیلادلفیا سونی سیکسرز شد. نیواورلانز همینطور بهترین بازیکن دانشگاهی فصل گذشته، زایان ویلیامسون را به عنوان انتخاب اول درفت انتخاب کرد و درک رز، ستاره NBA نیز راهی دیترویت پیستونز شد.

از دیگر ستاره های جابجا شده در NBA، مایک کانلی ستاره اصلی ممفیس گریزلیز بود که به تیم یوتا پیوست و نیویورک نیز با به خدمت گرفتن جولیوس رندل، آر جی برت و بابی پورتیس به عنوان شاخص ترین بازیکنان جدید خود، تیم جوانی را برای فصل آینده تشکیل داد.

با تمام این اوصاف، لیگ NBA به نظر برای فصل آینده بسیار جذاب خواهد بود چرا که تقریبا در همه تیم ها، ستاره ها و فوق ستاره هایی وجود دارند که می توانند هر تیم را به یک مدعی قهرمانی تبدیل کنند. باید دید که در نهایت در فصل بعد، کدام تیم می تواند بهتر عمل کند و قهرمان بعدی لیگ ملی بسکتبال آمریکا باشد.

کد خبر 381724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.