طاهره چنگیز در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص چگونگی رسیدگی به نارضایتی و شکایات مردم از اورژانس اظهار کرد: تمام تماسهای اورژانس با خط ۱۱۵ ضبط و ثبت میشود و زمان رسیدن ماموران اورژانس در محل حادثه هم قابل رهگیری است.
وی با اشاره به لزوم انعکاس شکایات مردم افزود: باید تمام موارد اعم از دلایل نبود همکاری ماموران یا بدرفتاری نیروهای اورژانس به صورت مکتوب به دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص چگونگی انتقال شکایات تصریح کرد: باید شکایت را به دانشگاه اعلام کنند تا طرفین موضوع حاضر شوند و بررسیهای لازم از روند حادثه به دست آید و در صورت تخلف همکاران اورژانس با هر نوع تخلفی برخورد خواهد شد.
چنگیز با بیان اینکه افرادی که شکایتی دارند باید مستندات کافی از واقعه را ارائه دهند، اظهار کرد: سامانه ۱۹۰ در وزارت بهداشت آماده پذیرش شکایات مردمی در خصوص هرگونه نارضایتی از خدمات بهداشتی، درمانی و اورژانس است که مردم میتوانند زمان، مکان و اطلاعات کافی از حادثه مورد نظر خود را به این سامانه اعلام کنند و تمام موارد در وزارت بهداشت پیگیری و رصد میشود.
نظر شما