به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی فقهی اظهار کرد: ۱۹۹ کیلومتر از جادههای روستایی شرق استان اصفهان تحت پوشش این پروژه قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون عملیات اجرایی روکش آسفالت حفاظتی محور های روستایی شهرستان خور و بیابانک از جمله محور روستایی عروسان- بیاضه به طول ۱۵ کیلومتر انجام شده است.
فقهی تصریح کرد: عملیات حمل و تخلیه مصالح سنگی محورهای گرمه به محور بیاضه بهطول شش کیلومتر نیز پایان یافت.
رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان انعطاف پذیری، جلوگیری از تشکیل یخ در لایه آسفالت، کاهش آلودگی صوتی ناشی از عبور ترافیک، افزایش مقاومت در انعکاس ترک به لایههای بالایی، عدم آلودگی محیط زیست، کاهش ترک خوردگی در مقابل انبساط و انقباض و همچنین کاهش استفاده از قیر را از جمله مزایای روکش حفاظتی آسفالت عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، روش روکش آسفالت حفاظتی (چیپ سیل) در مواردی نظیر زبرشدگی، از بین رفتگی بافت سطحی، ترکهای طولی و عرضی با شدت کم و دیگر خرابیهای سطحی غیرسازهای جادهها کاربرد دارد.
نظر شما