به گزارش ایمنا، علیرضا بهمننژاد اظهار کرد: تلاش مجموعه سازمان آرامستان خدماترسانی هرچه بهتر به مردم است و در جهت تکریم و رفاه حال شهروندان این مجموعه در تلاش است تا بتواند رضایت شهروندان را کسب کند.
بهمننژاد ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب بستگان و خانواده متوفی در شرایط مناسب روحی نبوده و احتمالا فرصت ثبت فوت و ابطال شناسنامه را در زمان مشخص ندارند، تسهیلگری لازم در این زمینه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه در گذشته ثبت فوت و ابطال شناسنامه از طریق سازمان مدیریت آرمستان شهرداری بندرعباس به اداره پست تحویل و به اداره ثبت احوال جهت مراحل قانونی ارسال و طی ۱۵ روز به آدرس متوفی تحویل میشد، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان، این فرایند با استقرار شعبه ثبت احوال در آرامستان بهشت زهرا (س) بندرعباس تسهیل شده است.
رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با اشاره به همکاری اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان در این رابطه، خاطرنشان کرد: این واحد به صورت آنی ثبت فوت، ابطال شناسنامه و خلاصه فوتی را در همین مکان انجام داده و در اختیار خانواده متوفی قرار میدهد.
نظر شما