فضای مجازی باید بخشی از چارت سازمانی باشد

یک کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی با بیان اینکه پایه روابط عمومی ها سنتی است و مجبور به حفظ پایه های اصلی هستیم، اظهار کرد: در روابط عمومی مدرن باید استفاده از فضای مجازی را بخشی از چارت سازمانی خود بدانیم، در غیر این صورت آشفتگی دامن گیر روابط عمومی ها می‌شود.

فائزه تقی پور در حاشیه "کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی در ایران" در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم فرهنگسازی سازمانی افزود: اگر فرهنگ سازمانی مدرن نباشد استفاده از متدهای نوین روابط عمومی هم اثربخش نیست.

این استاد ارتباطات با بیان اینکه برخی فکر می کنند با ورود رسانه جدید، سایر رسانه های قدیمی به حاشیه می رود، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها در صورتی موفق هستند که فعالیت هایشان را به صورت چند رسانه ای ادامه دهند و رسانه ای را به حاشیه نبرند، به عنوان مثال گفته می شد روزنامه و یا تئاتر به عنوان رسانه منسوخ شده است، در حالی که با استفاده صحیح از این ابزارها اثربخشی های خوبی مشاهده می شود.

تقی پور با اشاره به جدیدترین آثار تالیفی خود در حوزه ارتباطات اضافه کرد: کتب "تئاتر و سینما در ایران و جهان" با رویکرد رسانه ای، "سواد رسانه ای و پیشگیری از جرم" با رویکرد آموزش مبانی سواد رسانه ای، "شبکه های اجتماعی" با رویکرد بیان فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و "ارتباطات و سازمان" با رویکرد آموزش مهارت های ارتباطی مدیران آخرین کتب منتشر شده من بود که در روز نخست کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی رونمایی شد.

کد خبر 337411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.