مردم تا پای جان در مقابل استقلال کشور ایستاده اند

مبارکه- رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن به همه جهانیان و به ویژه دشمنان این مرز و بوم نشان دادند که برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی همیشه آماده اند.

سجاد خالوزاده امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در شهرستان مبارکه اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور قاطع و پر شور خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن نشان دادند انقلاب و نظام را دوست دارند و هیچگاه امام و رهبر خود را تنها نمی گذراند و تا پای جان در حمایت از خون شهیدان و استقلال کشور ایستاده اند.

وی افزود: ملت ایران امروز با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این مرز و بوم ثابت کردند به هیچ کشوری اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهند داد.

رییس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به مهمترین دلیل حمایت قاطع مردم از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب گفت: این دو بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی با درایت و تیزبینی خود، مردم و کشور را از دست درازی بیگانگان و وابستگی به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نجات دادند و توانستند کشور را در همه عرصه ها، به سوی پیشرفت های بزرگ، خودکفایی و استقلال  هدایت کنند.

خالوزاده افزود: همه مسئولان باید با همدلی و وحدت، مسائل و کمبودها را بررسی کنند و با یک برنامه ریزی راهبردی و همه جانبه در همه عرصه ها و به ویژه در عرصه اقتصادی، در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند و به خودکفایی و استقلال کشور در عرصه اقتصادی کمک کنند.

کد خبر 337108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.