در ایران رضایت عامه مردم حاصل نشده است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ گفت: مشکلات کشور نه تنها کم نشده بلکه افزایش پیدا کرده است و برای حل این مشکلات، رضایت عامه مردم باید بر رضایت خواص ترجیح پیدا کند.

سیدمحمد غرضی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در مورد دغدغه فعلی خود در خصوص مسائل کشور اظهار کرد: هدف از تمام تحولات اجتماعی به دست آوردن رضایت عامه مردم است و تلاش زیادی هم در این زمینه انجام شده اما رضایت عامه مردم حاصل نشده است و نارضایتی هم ابراز می‌شود.

این سیاستمدار ایرانی افزود: مشکلات کشور نه تنها کم نشده بلکه افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین توصیه من به خودم و سیاستمداران ایران این است که در جهت توسعه نرم افزاری که در آن ضعف داریم بیشتر تلاش کنند چون مهم‌ترین نرم‌افزار این است که رضایت عامه مردم بر رضایت خواص ترجیح پیدا کند، چون قدرت سیاسی خاصه است و معولاً از اینکه مردم به حرفش گوش کنند راضی است.

کاندیدای سابق انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۰ هم کاندیدا می‌شود یا خیر گفت: حدود ۶۰ سال سربازی کرده‌ام و سربازی را رها نمی‌کنم ولی اینکه چه تصمیمی بگیرم بستگی به زمان خودش دارد. از اینکه سربازی مردم را کرده‌ام سرافرازم و امیدوارم خدا هم راضی باشد.

کد خبر 326113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.