احمدی: سپاهان در ضربات پایانی مشکل دارد/ تفکر بردن در پیکان وجود دارد

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازیکنان سپاهان تحت فشار هستند و دوست دارند که نتیجه بگیرند روی ضربات آخر تمرکز لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان احمدی در جمع خبرنگاران درباره پیروزی پیکان برابر تیم سابقش یعنی سپاهان اظهار کرد: با توجه به اینکه در چند بازی اخیر بردهای پشت سر هم آورده بودیم در این بازی هم برای پیروزی به زمین آمده بودیم. در نیمه اول خوب و منطقی بازی کردیم و به خوبی از دروازه خود محافظت کردیم و در نیمه دوم هم در ضد حملات توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

وی درباره روند خوب پیکان و پیروزی دقیقه نودی در این دیدار بیان کرد: وقتی تیم راه بیفتد و تفکر بردن در تک تک اعضا باشد در هر دقیقه‌ای که باشیم و موقعیت بدست بیاوریم از آن استفاده می‌کنیم. بازیکنان خط دفاع خوب کار کردند و توانستیم در ضد حمله گل بزنیم.

دروازه‌بان پیکان درباره عملکرد پیام نیازمند در چارچوب دروازه‌ پیکان و نیمکت نشینی خود افزود: قبل از بازی با پرسپولیس مصدوم شدم و چند روز تمرین نمی‌کردم. پیام نیازمند خیلی خوب کار کرده است و در پست دروازه مشکلی نداریم، وقتی او خوب کار می‌کند و من هم به طور کامل به شرایط مطلوب از لحاظ مصدومیت نرسیده‌ام نیازی هم نیست جا به جایی انجام شود.

رحمان احمدی درباره وضعیت سپاهان و اینکه آیا سپاهان می‌تواند از وضعیت کنونی خارج شود گفت: شیر همیشه شیر است، سپاهان همیشه سپاهان است و بزرگ و پرافتخار. سپاهان امروز هم موقعیت‌های خیلی زیادی داشت. به شخصه فکر می‌کنم با توجه به اینکه این تیم تحت فشار است و دوست دارند نتیجه بگیرند روی ضربات آخر تمرکز لازم را ندارند. ما بازی‌های سپاهان را آنالیز کرده بودیم و دیده بودیم که آنها در بازی‌های قبلی هم موقعیت‌های زیادی داشتند اما استفاده نکردند. به نظرم سپاهان در ضربات پایانی مشکل دارد.

کد خبر 325811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.