بیش از ۳۰ رشته ورزشی ظرفیت حضور بانوان تماشاگر را دارند

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از ۳۰ رشته ورزشی ما ظرفیت و آمادگی پذیرش بانوان به عنوان تماشاگر را دارند و در حال حاضر بانوان تماشاگر در سالن‌های برگزاری این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

فریبا محمدیان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد برنامه‌های این معاونت برای تداوم موفقیت‌های اخیر در ورزش بانوان اظهار کرد: معاونت امور بانوان برنامه‌های زیادی در حوزه‌های قهرمانی، همگانی و حرفه‌ای و همچنین در حوزه آموزش دارد که بخش زیادی از آنها به فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها ابلاغ شده و در حال اجرا شدن است.

وی در خصوص موانع توسعه ورزش بانوان افزود: ورزش بانوان به عنوان یک فعالیت اجتماعی موانع زیادی می‌تواند داشته باشد ولی وظیفه ما حمایت و پشتیبانی و برداشتن این موانع است که در این خصوص مرحله به مرحله به پیش می‌رویم.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد اظهارنظر اخیر خود در مورد فراهم بودن بستر حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ آزادی و اقدامات این معاونت برای بسترسازی حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه‌ها گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم و در جلساتی که داشتیم از نهادهای مختلف دعوت کرده‌ و در حال شناسایی ظرفیت‌های فعلی هستیم. البته این را بگویم که بیش از ۳۰ رشته ورزشی ما ظرفیت و آمادگی پذیرش بانوان به عنوان تماشاگر را دارند و در حال حاضر بانوان تماشاگر در سالن‌های برگزاری این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و مانعی به صورت جدی در این مسیر نمی‌بینم.

کد خبر 325373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.