به گزارش خبرگزاری ایمنا احسان دشتیانه با اشاره به توسعه بازارهای صادراتی این شرکت، اظهار داشت: ارزش ریالی صادرات محصولات ذوب آهن به ۲۵۰ میلیون و ۱۹۸ هزار دلار رسیده که نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته این شرکت جهت توسعه صادرات، بیان داشت: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوران پسابرجام در جهت گام برداشتن به سوی توسعه صادرات شرکت و افزایش سهم صادراتی در بازارهای جهانی اقدامات مختلفی را انجام داده است.
به گفته معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان، اخذ گواهینامه CE-Marking جهت صادرات مجدد مقاطع به بازارهای اروپا، انجام اقدامات لازم جهت دریافت گواهی CARES به منظور توسعه صادرات محصولات در حوزه GCC، انگلستان و آفریقا بر اساس استاندارد BS، برون سپاری محصولات جهت تکمیل سبد محصول صادراتی، حضور فعال در کنفرانس های بین المللی سالانه داخلی و خارجی، توسعه بازارهای صادراتی و انجام تحقیقات میدانی در خصوص مذاکره با مشتریان بالقوه بازارهای هدف و شناسایی نیازهای بازار، تغییر در شرایط پرداخت و تسهیل در انجام آن در راستای تسهیل خرید محصولات ذوب آهن اصفهان، اصلاح و گسترش ترم های تحویل محصول و ایجاد شرایط ویژه برای پروژه های ساختمانی از جمله این اقدامات است.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت توسعه بازار داخلی، تاکید کرد: تغییر الگوی مصرف (استفاده از تیرآهن استاندارد و با کیفیت به جای استفاده از بیم)، برگزاری کنفرانس جهت توجیه استفاده از محصولات با کیفیت و ضد زلزله ذوب آهن به جای استفاده از محصولات غیر استاندارد، تولید محصولات جدید جهت توسعه بازار از جمله اقدامات برای توسعه بازارهای داخلی است.
دشتیانه تصریح کرد: محصولات ذوب آهن به کشورهای قطر، سودان، مصر، عمان، تایلند، امارات، پاکستان، هلند، بلژیک، تاجیکستان، افغانستان وعراق صادر شده است.
نظر شما