لیگ فوتبال بانوان بالاخره قرعه‌کشی شد/ هم سپاهان آمد هم آینده‌سازان!

فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان بالاخره قرعه‌کشی شد.

به گزارش ایمنا، قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان پس از اینکه ۲ بار به تعویق افتاد، بالاخره امروز انجام شد.

از نکات جالب قرعه‌کشی امروز این بود که پس از حرف و حدیث‌های فراوان در مورد سرنوشت تیم فوتبال آینده‌سازان میهن (قهرمان فصل گذشته) نماینده این تیم هم در جلسه قرعه‌کشی حضور داشت و باشگاه سپاهان نیز با یک سهمیه مستقل در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت خواهد کرد.

تیم‌های خیبر خرم‌آباد، راه‌یاب ملل سنندج، نماینده فارس، نماینده بوشهر، پالایشگاه ایلام، سپاهان اصفهان، آذرخش تهران، شهرداری سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال خوزستان، آینده‌سازان نجف‌آباد و شهرداری بم ۱۲ تیم حاضر در مسابقات امسال خواهند بود.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان قرار است از ۲۸ مهرماه آغاز شود.

به گزارش ایمنا، در هفته‌های گذشته سعید موحدی مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن در مصاحبه‌های خود از احتمال انحلال این تیم به دلیل پیدا نشدن حامی مالی سخن می‌گفت و در مقطعی احتمال حمایت باشگاه سپاهان از این تیم هم مطرح شد اما این موضوع مسکوت ماند.

موحدی دوشنبه هفته گذشته در مصاحبه‌ با رسانه‌ها بار دیگر از احتمال انحلال آینده‌سازان سخن گفت تا اینکه باشگاه سپاهان پنجشنبه هفته گذشته در اطلاعیه‌ای از حمایت خود از این تیم و حضور آن در لیگ برتر با نام سپاهان خبر داد. موحدی در واکنش به این خبر و در اظهارنظری عجیب مدعی شد باشگاه سپاهان باید تکلیف بدهی‌های فصل گذشته او را هم مشخص کند و واگذاری امتیاز تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان به باشگاه سپاهان را قرارداد ترکمانچای و زورگیری دانسته بود.

این صحبت‌ها با واکنش سپاهانی‌ها همراه شد و امروز هم محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به موضع‌گیری‌های مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان، از شرکت سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان با امتیاز و مجوز مستقل خبر داد.

کد خبر 323337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.