به گزارش ایمنا، رئیس اداره برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تسهیل در روند ارائه خدمات شهرسازی، کاهش زمان ارائه خدمات، کاهش مراجعات مردم، ارتقاء رضایتمندی، ارتقاء سلامت در ارائه خدمات، افزایش و بهبود مناسب سطح نظارت و بازرسی از جمله مزایا و اهداف اجرای برون سپاری است.
محمود کاشف افزود: در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و به منظور کاهش تصدی گری ها و امکان انجام قسمتی از مراحل عملیاتی خدمات شهرسازی توسط بخش خصوصی و باتوجه به مصوبه سال ۱۳۹۰ شورای اسلامی شهر اصفهان و مصوبه هیات دولت وزیران سال ۱۳۸۹ حوزه شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان فاز اول برون سپاری را برای پاسخگویی به استعلامات در ۱۵ منطقه اجرایی کرده است.
رئیس اداره برون سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: با عنایت به تسری سیستم مکانیزه شهرسازی و درآمد در کلیه مناطق و با توجه به اینکه پاسخ های صادر شده از طرف شهرداری به صورت الکترونیکی و دارای بارکد الکترونیکی ۳۲ رقمی یونیک و بارکد دو بعدی (QP) جایگزین مهر دبیرخانه و امضاء فیزیکی می باشند، طی ابلاغی از طرف معاون شهرسازی و معماری به کلیه دفاتر اسناد رسمی و بانکها ابلاغ شد لذا قبل از انجام هر گونه اقدام صحت پاسخ ها را می توانند با مراجعه به سایت esup.isfahan.ir و یا با اسکن بار کد «Qp» مندج در ذیل پاسخ ها کنترل کنند.
وی جایگزین شدن پاسخ های الکترونیکی به جای پاسخ های دستی را از مزایای این قابلت دانست و توصیه کرد شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله حتما صحت گواهی و پاسخ های صادر شده را کنترل و از گرفتن پاسخهای دستی و یا دارای هامش نویسی خودداری کنند.
نظر شما