برای حمایت از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان منتظر جواب فدراسیون هستیم

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: در صورتی که فدراسیون فوتبال ۲ درصد از ۵ درصد مالیاتی که قرار بود فصل گذشته به باشگاه ببخشد و امسال نیز همین روند ادامه داشته باشد را قبول کند می‌توانیم از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان حمایت کنیم.

اسماعیل پناهنده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد تصمیم نهایی باشگاه سپاهان برای حمایت از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان با توجه به نزدیک شدن به آغاز لیگ برتر، اظهار کرد: صحبت‌های اولیه در مورد حمایت از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان انجام گرفته است.

وی ادامه داد: طبق قول فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اگر باشگاهی در لیگ بانوان نیز تیمداری کند ۲ درصد از ۵ درصد مالیات را به آن‌ باشگاه می‌بخشد، فصل گذشته در فوتسال بانوان تیمداری کردیم اما فدراسیون به قول خود عمل نکرد. برای حل این موضوع به فدراسیون فوتبال نامه‌ای ارسال کرده‌ایم و طاهری مدیرعامل باشگاه هم با نایب رییس بانوان فدراسیون در این زمینه صحبت کرده اما هنوز جوابی از سوی فدراسیون به باشگاه ارسال نشده است.

پناهنده افزود: فصل گذشته حدود ۳۰۰ میلیون تومان برای فوتسال بانوان هزینه کردیم اما فدراسیون ۲ درصد مالیاتی که به ما قول داده بود را نبخشید.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان اضافه کرد: حمایت سپاهان از تیم فوتبال بانوان مشروط به مشخص شدن تکلیف ۲ درصد فصل گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: برای تیمداری در فوتبال بانوان باید از ۲ درصدی که قرار است فدراسیون به باشگاه ببخشد هزینه شود. در صورتیکه این موضوع حل شود برای فوتبال بانوان فکری خواهیم کرد.

کد خبر 317730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.