احمدی: نیاز به بازی تدارکاتی بیشتری داریم/ آمدن و رفتن در تمام تیم‌ها وجود دارد

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان خوبی جذب پیکان شده‌اند و تنها نیاز به چند بازی تدارکاتی دیگر داریم تا به هماهنگی لازم برسیم.

رحمان احمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در دیداری تدارکاتی اظهار کرد: چند بازیکن جدید به پیکان اضافه شده‌اند و تیم ما نیاز به بازی تدارکاتی بیشتری دارد تا این بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند.

وی افزود: سپاهان تیم بزرگی است و بازی با این تیم مسابقه خوبی بود. البته چمن نقش‌جهان کمی سست بود و زود کنده می‌شد ولی با این حال بازی خوبی برای ما بود.

احمدی در مورد جدا شدن چند بازیکن خوب پیکان مانند گادوین منشا از این تیم گفت: این آمدن و رفتن‌ها در همه تیم‌ها وجود دارد و از خود سپاهان نیز بازیکن بزرگی مثل حاج‌صفی جدا شد. بازیکنان جایگزین خوبی با نظر کادرفنی جذب پیکان شده‌اند و این بازیکنان نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان جدا شده باشند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان ادامه داد: تیم ما تنها نیاز به بازی تدارکاتی دارد و تا روز جمعه سه بازی دوستانه دیگر در برنامه خود داریم که کمک زیادی به کسب آمادگی ما می‌کند.

کد خبر 310471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.