نهادینه شدن تفکر بسیجی در شهرداری / همراهی مدیریت شهری در گسترش فرهنگ بسیج

فرهنگ و تفکر بسیجی باعث شده تا شهرداری اصفهان به عنوان یک نهاد اجرایی یکی از متدین ترین ساختارها را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی معاون اداری مالی شهرداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج شهرداری اصفهان اظهار کرد: بسیج واژه ای مقدس است به همین دلیل امیدوارم این گونه برنامه ها در ساختار شهرداری اصفهان نهادینه و ارج داده شود تا فرهنگ بسیجی هرچه بیشتر در شهرداری اصفهان ایجاد شود.

وی ادامه داد: یکی از سخت ترین وظایف در شهرداری اصفهان، فرماندهی بسیج است به همین دلیل به واسطه رابطه تنگاتنگی که با فرمانده سابق این مسئولیت داشتم از زحمات محمدعلی احمدی تشکر می کنم همچنین یادآور می شوم که فرمانده جدید بسیج شهرداری اصفهان فردی دلسوز، با انگیزه و دارای ویژگی های شاخص یک بسیجی است که امیدواریم با تلاش های فرمانده جدید شهرداری اصفهان و هماهنگی و همراهی مدیریت شهری هرچه بیشتر شاهد گسترش فرهنگ بسیج باشیم.

شهرداری از متدین ترین بدنه های اداری در بین سازمان های مختلف شهری است

محمد رضا جان نثاری، مدیر بازرسی شهرداری اصفهان هم در ادامه این جلسه در سخنانی گفت: در این جلسات باید نکات نابی گفته شود تا برای  زمان های آینده به یادگار باشد.

وی ادامه داد: به یاد ندارم که فرمانده سابق بسیج شهرداری اصفهان، خود برای دریافت مسئولیتی پا پیش بگذارد بلکه همواره بنا بر تکلیفی که بر او سپرده می شد آن را به بهترین شکل ممکن به سرانجام می رساند.

جان نثاری تاکید کرد: شهرداری، ‌یکی از متدین ترین بدنه های اداری در بین سازمان های مختلف شهری است چراکه بسترهای گوناگونی برای اشتباه وجود دارد اما همانطور که می بینیم خطایی اتفاق نمی افتد.

وی خاطر نشان کرد:‌ اردوی راهیان نور و فعال بودن بسیج در ساختار اداری شهرداری اصفهان نشانگر تفکر بسیجی در این نهاد اجرایی شهری است.

کد خبر 302301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.