سهم لبنانی از ضیافت ایرانی

در غیاب مدافع مصدوم ذوب‌آهن احتمالاً هافبک هموطن او سهم لبنانی‌ها از تیم اصفهانی در دیدار آسیایی برابر العین را ثابت نگه می‌دارد.

به گزارش ایمنا، در دیدار برگشت فصل گذشته ذوب‌آهن و العین از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تعدادی از اتباع لبنان با به همراه آوردن پرچم کشورشان در ورزشگاه فولادشهر حضور به هم رساندند. انگیزه ویژه آنها از آمدن به فولادشهر مشخصاً تشویق ۲ بازیکن هموطنشان بود که در ترکیب میزبان ایرانی حضور داشتند.
در پایان فصل ولید اسماعیل از ذوب‌آهن جدا شد اما علی حمام در اصفهان ماند. در پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل ربیع عطایا به عنوان تنها خرید زمستانی ذوب‌آهن به جمع سبزپوشان اصفهانی اضافه شد تا با گذشت یک فصل نسبت لبنانی‌ها از نماینده ایران در این رقابت‌های آسیایی همچنان ثابت بماند.

در تجدید دیدار ذوب‌آهن و العین که این بار از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اتفاق می‌افتد اما حمام حضور ندارد. این مدافع ۳۰ ساله که از ارکان اصلی تیم اصفهانی محسوب می‌شود در آستانه این دیدار مهم آسیایی مصدوم شد و شانس بازی دوباره برابر العین در ورزشگاه فولادشهر را از دست داد.
علیرغم غیبت حمام اما لبنانی‌ها احتمالاً باز هم از دیدار با العین سهم خواهند داشت زیرا عطایا شانس زیادی برای بازی دارد. این هافبک ۲۷ ساله که از قضا در آخرین دیدار ذوب‌آهن در لیگ برتر با ساختن گل اول تیم اصفهانی خوش درخشید به واسطه بازگشت سیدمحمدرضا حسینی کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد اما هیچ بعید نیست که به عنوان یار جایگزین فرصت بازی پیدا کند.
۱۵۱۱۲/۱۱۸/۵

کد خبر 300085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.