برگزاری سوگواره امام موسی کاظم(ع) در حرم زینبیه اصفهان

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان گفت: مراسم شب شهادت امام کاظم (ع) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهزاد صبری اظهار داشت: همزمان با شب شهادت امام کاظم (ع) حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) اصفهان رخت عزا بر تن کرد و برنامه عزاداری و سوگواری در این بارگاه نورانی برگزار شد.
وی افزود: زائران و مجاوران در شب شهادت امام موسی بن جعفر(ع) به بارگاه ملکوتی دختر بزرگوارش حضرت زینب (س) مشرف شدند و در غم مصیبت این امام بزرگوار به سوگ نشستند.
مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان ادامه داد: در این مراسم باشکوه که با حضور خیل زائران و مجاوران در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا (ع) برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین موسویان به ایراد سخن و سپس مداح و ذاکر خاندان عصمت و طهارت (ع) کربلایی سید رضا نریمانی در مصیبت امام کاظم (ع) به مرثیه خوانی پرداخت.
بهزاد صبری در ادامه گفت: همچنین در این شب هیئت های مذهبی اصفهان گرد هم آمدند و به اقامه عزا در حرم مطهر دختر بزرگوار امام موسی بن جعفر (ع) پرداختند و از این بارگاه ملکوتی شهادت هفتمین امام شیعیان را به محضر مبارک امام عصر (ارواحنافداه) تسلیت گفتند.
وی در پایان گفت: در یایان این مراسم عزاداران امام موسی بن جعفر (ع) مهمان سفره کریمانه این امام همام بودند./
کد خبر 300059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.