آیپد معیوب خود را با " iPad Air 2" تعویض کنید

یک سند داخلی درز کرده از شرکت اپل نشان می‌دهد که این شرکت آیپدهای معیوب نسل چهارم کاربران را با آیپد " iPad Air 2" تعویض می کند.

به گزارش ایمنا و ترجمه "the verge"، از شرکت اپل به تازگی اعلام کرده است که آیپدهای نسل چهارم کاربران که نیاز به سرویس شدن دارند را با آیپد " iPad Air 2" تعویض می کند.
این در حالی است که شرکت اپل، آیپد 4 را در سال 2012 معرفی کرده بود و این نخستین محصول اپل بود که از سیستم عامل iOS برخوردار بود و پورت "لایتنینگ" اپل بر روی آن نصب شده بود.
در آن زمان، این محصول که قدرت پردازش و گرافیک آن نسبت به محصولات پیشین دو برابر شده بود، تغییری چشمگیر در مقایسه با مدل های قبلی داشت. اما با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ نمونه ای از این مدل تولید نمی شود، شرکت اپل قادر به تعویض قطعات این آیپدها و تعمیر آنها نیست.
اما خبر خوش این است که بنابر گفته شرکت اپل، کارمندان این شرکت موظف هستند نمونه های آیپد 4 که معیوب است و نیاز به تعمیر دارد را با آیپد " iPad Air 2" تعویض کنند.
همچنین کارمندان اپل باید به مشتریان توضیح می دهند که iPad Air 2 دارای تفاوت های اندکی با محصول آنها است که مربوط به ارتقاء حافظه 32 و 128 آیپد جدید با حافظه 16 و 64 گیگا بایتی آیپد است، به صورتی که می توان گفت iPad Air 2 نمونه به روز شده آیپد 4 است.
گفتنی است آیپد ایر 2  محصول سال 2014 است که دارای سیستم عامل iOS بوده و از پردازنده A8X اپل و رم دو گیگ برخوردار است.
11174/130/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 278795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.