آغاز رزمایش نوروزی پلیس راهور از 25 اسفندماه

شعار سال 96 نیروی انتظامی اصفهان؛ قرار دادن کل توان عملیاتی در جهت برخورد با جرایم خاص، اراذل و اوباش، ولگردهای خیابانی و شبکه های نامتعارف است.

به گزارش ایمنا ، دهمین نشست خبری نیروی انتظامی صبح امروز با حضور سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، رضا رضایی رئیس پلیس راهور استان، اکبر عاصمی  رئیس پلیس امنیت عمومی  استان اصفهان، سرهنگ حسین پور قیصری  رئیس  پلیس راه استان در معاونت اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.
سردار آقاخانی ضمن خیر مقدم به حضار گفت: کم کم به پایان سال 95 رسیدیم، امسال سال پر برکتی برای نیروی انتظامی بوده، تعامل خوبی با اصحاب رسانه داشتیم.
وی ادامه داد: تلاش و توجه رسانه به نیروی انتظامی زبانزد کشور است و ما به خود می بالیم که با شما در ارتباط هستیم.
وی گفت: با تلاش همکاران پلیس، کشفیات 11 ماهه امسال 2 درصد افزایش کشف سرقت، 7 درصد افزایش دستگیری سارقین، 16 درصد افزایش کشف قاچاقچیان، افزایش 30درصدی کشفیات قتل، 11 درصد افزایش کشف و جمع آوری صلاح، کشف 33 تن مواد مخدر، افزایش 10 درصدی جمع آوری تجهیزات ماهواره ای، 12درصد افزایش  برخورد با جرایم اجتماعی، کاهش 13درصدی قتل و 20 درصد کاهش تجاوز به عنف داشتیم.
 یک میلیون بار تماس تلفنی با تلفن 110 در 11ماه اخیر 
وی در خصوص تماس های تلفنی با 110 گفت: در 11ماهه اخیر یک میلیون بار تماس تلفنی با تلفن 110 داشتیم و کل تماس های گرفته شده با سامانه 197 حدود 10 هزار تماس بجز دیدار های چهره به چهره است.
آقاخانی اظهار کرد: با وجود تلاش های بی وقفه همکاران توانستیم خود را به شاخص های مورد نظر ناجا برسانیم و پیش بینی می کنیم در  سال 96 پیشرفت زیادی در کل دستگیری ها و جرایم مختلف داشته باشیم.
 وی عنوان کرد: در سال 95 پلیس فتا رتبه اول کشور را در بحث کاهش  تصادفات راهور درون شهری  داشته است و امیدواریم درسال 96 هم این موفقیت را بدست آوریم.
فرمانده نیروی انتظامی در بحث چهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی سیاست سال قبل را پیش می گیرد و مردم بدانند پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با ناهنجاری ها و عبور از خط قرمزها  برخورد می کند.
وی در خصوص همکاری مردم گفت: باید از مردم تشکر کنم بابت همکاری بی سابقشان در چهارشنبه سوری پایان سال 94 که کمترین خسارت را داشتیم.
وی عنوان کرد: امسال از مردم و تمام خانواده ها درخواست می کنم توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان داشته باشند تا کمترین خسارت جانی و مالی را داشته باشیم.
آقاخانی اظهار کرد: با وجود تلاش های بی وقفه همکاران توانستیم خود را به شاخص های مورد نظر ناجا برسانیم و پیش بینی می کنیم در سال 96  پیشرفت زیادی در کل دستگیری ها و جرایم مختلف داشته باشیم.
مسافران و شهروندان امسال با پلیس پارک ها مواجه خواهند شد
وی در خصوص رزمایش نوروزی پلیس راهور گفت: این رزمایش از 25 اسفند آغاز و تا 20 فروردین 96  با کمک و مشارکت دستگاه ها از جمله هلال احمر، آتش نشانی و کمیته امداد اجرایی خواهد شد.
 آقاخانی گفت: پیش بینی می شود بخاطر روحیات شادی که  مردم اصفهان دارند مسافرین زیادی به شهر بیایند، از این رو برنامه های نوروزی ویژه ای داریم و ایستگاههای سلامت- امنیت از شهر اصفهان آغاز شده و در کل  کشور گسترش یافته است.
وی وعده پلیس پارک ها را داد و گفت: مسافران و شهروندان امسال با پلیس پارک ها مواجه خواهند شد و برای امنیت کامل مسافرین فعالیت می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: با معتادین  ولگرد که فضای شهر را ناامن کرده اند،بطور جدی برخورد می کنیم.
استقرار قرارگاه عملیاتی برای انتخابات سال 96
وی در خصوص زیر ساخت های مناسب برای انتخابات 96 گفت: استقرار قرارگاه عملیاتی برای انتخابات سال 96  انجام شده و خوشبختانه آرامش و امنیت در بین مردم زیاد است و پیش بینی می کنیم که حضور مردم بسیار خوب باشد.
سردار آقاخانی در خصوص برنامه های آتی نیروی انتظامی گفت: در سال 96  برنامه توسعه ایثار و شهادت اجرا می شود، از سوی دیگر توجه به عیب ها و ایرادات، بالا بردن توان عملیاتی کارکنان و  بالا بردن شتاب کار عملیاتی در استان از جمله چشم اندازهای ما خواهد بود.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما تمرکز بر محله های آسیب پذیر و ارائه اطلس امنیتی استان اصفهان است.
10/01183/142/
بروزرسانی می شود. 
کد خبر 274544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.